7. Poznańskie Forum Kognitywistyczne
7_forum_kogni_a3.jpg

7. PFK odbędzie się w dniach 10-11 grudnia 2011 w Poznaniu.

Program konferencji

Abstrakty wystąpień

Osoby, które chciałyby wziąć udział w warsztatach Co to znaczy „Dobre projektowanie”?, prosimy o zgłoszenie się (w formie wiadomości z podaniem imienia i nazwiska na moc.liamg|ajcartsejerkfp#moc.liamg|ajcartsejerkfp lub osobiście u organizatorów w czasie konferencji). Liczba miejsc jest ograniczona.

Opis warsztatów:

Warsztaty Co to znaczy „Dobre projektowanie”? zostały stworzone przez grupę studentów psychologii oraz kognitywistyki. Skierowane są do osób zainteresowanych projektowaniem przestrzeni.

Trzygodzinne zajęcia, pokażą uczestnikom nowy sposób patrzenia na projektowanie przestrzeni. Zwrócą również uwagę na potrzeby ludzi, w ujęciu teorii auto determinacji (self determination theory). Poruszone zostaną także zagadnienia dotyczące osób o potrzebach specjalnych, co nie zawsze oznacza, niepełnosprawnych. Dzięki licznym zadaniom problemowym oraz dyskusjom, uczestnicy będą mieli możliwość spojrzenia na przestrzeń i jej projektowanie w inny niż dotychczas sposób.

Impreza konferencyjna odbędzie się w sobotę 10 grudnia w Cafe Dylemat przy ulicy Mickiewicza.

Zapraszamy od godziny 20.00.

Wszelkie pytania prosimy przesyłać na adres: moc.liamg|ajcartsejerkfp#moc.liamg|ajcartsejerkfp

Dla autorów: zasady formatowania tekstu

Jak co roku skupimy się na zagadnieniach związanych z naukami poznawczymi, takimi jak:

  • psychologia poznawcza
  • logika
  • neuronauka
  • językoznawstwo
  • filozofia umysłu
  • sztuczna inteligencja i robotyka
  • psychologia ewolucyjna

Konferencja adresowana jest do wszystkich osób zainteresowanych naukami poznawczymi, w szczególności studentów, doktorantów i młodych pracowników naukowych.

Czas trwania wystąpienia wynosi łącznie 25 min. (15 min. na referat + 10 min. na dyskusję).

Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne (zarówno dla prelegentów, jak i biernych słuchaczy).

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.